Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Το νέο BMW i8 Roadster, το νέο BMW i8 Coupe

Το νέο BMW i8 Roadster, το νέο BMW i8 Coupe

Το σπορ αυτοκίνητο του μέλλοντος – τώρα σε δύο τύπους αμαξώματος. Τα νέα BMW i8 Roadster και BMW i8 Coupe βρίσκονται στη γραμμή εκκίνησης. Και τα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα υιοθετούν εξελιγμένη τεχνολογία BMW eDrive, που επιτρέπει μεγαλύτερη αυτονομία και περισσότερο χρόνο λειτουργίας αμιγώς στο ηλεκτρικό πρόγραμμα. Παγκόσμια πρεμιέρα του BMW i8 Roadster στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Los Angeles το Δεκέμβριο του 2017, λανσάρισμα στην αγορά από τον Μάιο του 2018.


Το νέο BMW i8 Roadster αποτελεί μία καινοτόμο έκφραση ελευθερίας: η απόλυτη open-top οδηγική εμπειρία με ένα ασυμβίβαστα σπορ διθέσιο. Σχεδόν αθόρυβη και μηδενικών ρύπων οδήγηση με ταχύτητα έως 120 km/h, πιέζοντας απλά το μπουτόν eDrive. Έντονα συναισθηματική, δυναμική εξωτερική σχεδίαση με μία κομψή, επιμηκυμένη σιλουέτα. Οπτικά χαμηλότερο κέντρο βάρους.


Μοναδική αρχιτεκτονική LifeDrive και σχεδιαστική γλώσσα BMW i αποτυπώνονται σε μία ακαταμάχητη φιλοσοφία roadster. Ειδικές ενισχύσεις αμαξώματος και πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω υιοθετούν τη χαρακτηριστική ελαφριά δομή των μοντέλων BMW i. Το πλαίσιο του παρμπρίζ κατασκευάζεται επίσης από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP). Η αναπόφευκτη αύξηση βάρους του νέου BMW i8 Roadster σε σχέση με το νέο BMW i8 Coupe περιορίζεται σε περίπου 60 kg.

Υψηλής ποιότητας soft-top με μοναδικό μηχανισμό καλύπτει μία μεγάλη επιφάνεια. Πλήρως ηλεκτρική οροφή ανοίγει και κλείνει αθόρυβα – πιέζοντας ένα μπουτόν – σε 15 δευτερόλεπτα και εν κινήσει με ταχύτητα έως 50 km/h. Το Soft-top αποθηκεύεται εργονομικά σε κάθετη θέση, δημιουργώντας περίπου 100 L πρόσθετου αποθηκευτικού χώρου πίσω από τα καθίσματα.

Plug-in υβριδικό σύστημα με βελτιστοποιημένη τεχνολογία BMW eDrive. Αύξηση χωρητικότητας κυψελών μπαταρίας ιόντων λιθίου από 20 - 34 Ah, μικτή χωρητικότητα ενέργειας από 7.1 - 11.6 kWh. Ηλεκτροκινητήρας με μέγιστη ισχύ αυξημένη κατά 9 kW/12 hp στα 105 kW/143 hp. Βελτιωμένη δυναμική και αυξημένες δυνατότητες για οδήγηση μηδενικών εκπεμπόμενων ρύπων. Η οδήγηση μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα είναι εφικτή για ταχύτητες έως 105 km/h (προηγουμένως 70 km/h). Πιέζοντας το μπουτόν eDrive, μπορεί να επιτευχθεί ταχύτητα έως 120 km/h αμιγώς με ηλεκτροκίνηση. Ηλεκτρική αυτονομία: 53 km/ * (BMW i8 Roadster), 55 km * (BMW i8 Coupe).

Τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας έχει ίδια απόδοση 170 kW/231 hp. Βελτιστοποίηση ακουστικής κινητήρα και εκπομπών ρύπων με ενσωματωμένο φίλτρο σωματιδίων. Κατανάλωση βενζίνης στο μικτό κύκλο: 2.1 l/100 km* (BMW i8 Roadster), 1.9 l/100 km* (BMW i8 Coupe), εκπομπές CO2 από τη βενζίνη: 46 g/km* (BMW i8 Roadster), 42 g/km* (BMW i8 Coupe).

Το νέο BMW i8 Roadster φέρει ειδικό σετάρισμα ελατηρίων, αποσβεστήρων και Dynamic Stability Control. Και τα δύο μοντέλα διατίθενται στάνταρ με Dynamic Damper Control.

Το νέο BMW i8 Roadster προσφέρεται στάνταρ με αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου 20-ιντσών σε σχέδιο διπλών ακτίνων. Κάθε ζάντα ζυγίζει περίπου ένα κιλό λιγότερο από την ελαφρύτερη ζάντα της προηγούμενης έκδοσης.

Νέες μεταλλικές εξωτερικές αποχρώσεις E-Copper και Donington Grey για τα BMW i8 Roadster και BMW i8 Coupe. Ο διάκοσμος εσωτερικού Carpo είναι στάνταρ και στα δύο μοντέλα, για το BMW i8 Roadster αποκλειστικά σε Ivory White/Black και για το BMW i8 Coupe σε Ivory White. Νέα προαιρετική ταπετσαρία εσωτερικού σε Accaro Amido/E-Copper. Αποκλειστικά λογότυπα ‘Roadster”/“Coupe’ στις κολόνες C.

Ο στάνταρ εξοπλισμός και για τα δύο μοντέλα περιλαμβάνει το σύστημα Πλοήγησης Professional, BMW Display Key, Driving Assistant με Surround View, και καλώδιο φόρτισης (mode 2). Οθόνη Ελέγχου (Control Display) με σχεδίαση μενού βασισμένη σε Tiles, με live mode. Προαιρετικές επιλογές: BMW Head‑Up Display με ειδικό περιεχόμενο, αντιθαμβωτικά φώτα BMW Laserlight με BMW Selective Beam, και ακουστική προειδοποίηση πεζών.

Υπηρεσίες ConnectedDrive διατίθενται στάνταρ. Προσωπικός βοηθός ταξιδιού BMW Connected επιτρέπει εκτενή συνδεσιμότητα μεταξύ του αυτοκινήτου και της ψηφιακής ζωής του χρήστη. Νέες ψηφιακές υπηρεσίες περιλαμβάνουν ευφυή προγραμματισμό διαδρομών (με στάσεις για ανεφοδιασμό σε σταθμό φόρτισης ή σε πρατήριο καυσίμου), ενημέρωση τρέχουσας κατάστασης ταξιδιού και εξατομικευμένες ενδείξεις.

Εκδόσεις μοντέλου από το λανσάρισμα:

BMW i 8 Roadster : τεχνολογία BMW eDrive με υβριδικό, σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα, μέγιστη ισχύς: 105 kW/143 hp, μέγιστη ροπή: 250 Nm.
Τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo, κυβισμός: 1.499 cc, ισχύς: 170 kW/231 hp, μέγιστη ροπή: 320 Nm.
Τετρακίνηση για υβριδικό μοντέλο, ο κινητήρας καύσης κινεί τους πίσω τροχούς, ο ηλεκτροκινητήρας αντίστοιχα τους εμπρός.
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 4,6 δευτερόλεπτα,
τελική ταχύτητα: 250 km/h.
Κατανάλωση ηλεκτρικής ισχύος, μικτός κύκλος*: 14,5 kWh/100 km,
κατανάλωση βενζίνης, μικτός κύκλος*: 2,1 l/100 km,
Εκπομπές CO2, μικτός κύκλος *: 46 g/km.
Ηλεκτρική αυτονομία: 53 km*.

BMW i 8 Coupe : τεχνολογία BMW eDrive με υβριδικό, σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα, μέγιστη ισχύς: 105 kW/143 hp, μέγιστη ροπή: 250 Nm.
Τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo, κυβισμός: 1.499 cc, ισχύς: 170 kW/231 hp, μέγιστη ροπή: 320 Nm.
Τετρακίνηση για υβριδικό μοντέλο, ο κινητήρας καύσης κινεί τους πίσω τροχούς, ο ηλεκτροκινητήρας αντίστοιχα τους εμπρός.
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 4,4 δευτερόλεπτα,
τελική ταχύτητα: 250 km/h.
Κατανάλωση ηλεκτρικής ισχύος, μικτός κύκλος *: 14,0 kWh/100 km,
κατανάλωση βενζίνης, μικτός κύκλος *: 1,9 l/100 km,
Εκπομπές CO2, μικτός κύκλος *: 42 g/km.
Ηλεκτρική αυτονομία: 55 km*.

Όλες οι τιμές που αφορούν τις επιδόσεις, την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων είναι προαιρετικές.

*Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου, εκπομπών CO2, ηλεκτρικής κατανάλωσης και αυτονομίας καθορίστηκαν σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία (EC) 715/2007 στην ισχύουσα έκδοση την εποχή της έγκρισης τύπου. Οι τιμές αναφέρονται σε ένα όχημα με βασικό εξοπλισμό στη Γερμανία και διαφέρουν ανάλογα με τις διαστάσεις ζαντών / ελαστικών και επιλεγμένων στοιχείων προαιρετικού εξοπλισμού.

Οι τιμές ήδη βασίζονται στη νέα οδηγία WLTP και έχει γίνει αναγωγή στις αντίστοιχες τιμές NEDC για λόγους σύγκρισης. [Αναφορικά με αυτά τα οχήματα, για σχετικούς φόρους και τα όποια ειδικά τέλη που βασίζονται σε εκπομπές CO2, οι τιμές CO2 ίσως διαφέρουν από αυτές που αναφέρονται εδώ (ανάλογα με την εθνική νομοθεσία)].

Οι προδιαγραφές εκπομπών CO2 προσδιορίζονται σύμφωνα με την Οδηγία 1999/94/EC και την Pkw-EnVKV, και βασίζονται στις τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 που ορίζει ο κύκλος NEDC.

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις επίσημες τιμές κατανάλωσης, ειδικές τιμές εκπομπών CO2 και κατανάλωση ηλεκτρικής ισχύος των νέων επιβατικών αυτοκινήτων παρακαλούμε ανατρέξτε στο σχετικό εγχειρίδιο ‘Guideline for fuel consumption, CO2 emissions and electric power consumption of new passenger cars’, που διατίθεται σε όλο το δίκτυο εμπόρων από τη Deutschen Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen και στη http://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html. ManualCO2 (PDF - 2.7 MB ή στο http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html

SPECS: