Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

50 φορές ταχύτερη απόκριση: Το νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του BMW i3s προορίζεται για όλα τα μελλοντικά μοντέλα BMW και MINI

Το νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του BMW i3s προορίζεται για όλα τα μελλοντικά μοντέλα BMW και MINI
Το BMW i3 θέτει πρότυπα οδηγικής απόλαυσης με ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα σε όλο τον κόσμο. Βασικός συντελεστής, πέρα από την αυξημένη ισχύ του κινητήρα του νέου BMW i3s, είναι το καινοτόμο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που έχει προσαρμοστεί στην άμεση...
παραγωγή ισχύος του συστήματος BMW eDrive. Το σύστημα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο νέο BMW i3s (270 Nm στις 0 rpm, 135 kW / 184 HP, κατανάλωση ισχύος στο Ευρωπαϊκό μικτό κύκλο δοκιμών NEFZ *: 14.3 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 0 g/km), ενώ βελτιώνει την πρόσφυση και την οδηγική ευστάθεια σε αντίξοες καιρικές και οδικές συνθήκες κατά την εκκίνηση, σε ενεργές φάσεις του συστήματος ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης Brake Energy Regeneration και κατά την έξοδο από κλειστές στροφές. Ζωτικό στοιχείο αυτής της καινοτομίας είναι η 50 φορές ταχύτερη διαδικασία ελέγχου που οφείλεται στο εξής: αντίθετα με τα συμβατικά συστήματα οδηγικής ευστάθειας, η διαδικασία ελέγχου υπολογίζεται τώρα απευθείας στον κινητήρα και όχι σε μία ξεχωριστή μονάδα που συνοδεύεται από καλωδιώσεις. Αυτή η εξέλιξη αποδεικνύει για μία ακόμα φορά ότι η BMW i είναι πρωτοπόρος καινοτόμου τεχνολογίας στο BMW Group.


«Με τα υψηλά επίπεδα ροπής και την άμεση απόκριση σε κάθε πίεση του γκαζιού, οι ηλεκτροκινητήρες ήδη έχουν σημαντικά υψηλότερες απαιτήσεις από τα συστήματα οδηγικής ευστάθειας σε σχέση με τις συμβατικές κινητήριες μονάδες», εξηγεί ο Peter Langen, Επικεφαλής τμήματος Εξέλιξης Πλαισίου της BMW.

Για το λόγο αυτό, οι μηχανικοί της BMW δημιούργησαν ένα νέο τύπο συστήματος σύμφωνα με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις της ηλεκτροκίνησης.

Ωστόσο, τα πλεονεκτήματα των ταχύτερων κύκλων ελέγχου δεν θα αποτελούν προνόμιο μόνο των ηλεκτρικών οχημάτων. Στην πραγματικότητα, το καινοτόμο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης βελτιστοποιεί την πρόσφυση, την οδηγική ευστάθεια και τη δυναμική συμπεριφορά και σε οχήματα με κινητήρες καύσης. Γι’ αυτό θα τοποθετείται σε μοντέλα BMW και MINI με εμπρόσθια ή πίσω κίνηση και τετρακίνηση, για να προσφέρει αισθητά μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και οδηγική απόλαυση σε δύσκολες συνθήκες εκκίνησης.

Σχετικά με την BMW i .

Η BMW i είναι μία μάρκα του BMW Group που εστιάζει σε οραματικές φιλοσοφίες οχημάτων, συνδεδεμένες υπηρεσίες μετακίνησης και μία ερμηνεία του όρου premium, που ορίζεται αυστηρά από τη βιωσιμότητα. Η BMW i εκπροσωπείται σε 54 χώρες με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο BMW i3 για αστικές περιοχές, το plug-in υβριδικό σπορ BMW i8 και τα plug-in υβριδικά μοντέλα BMW iPerformance.

Η BMW i ανοίγει νέες προοπτικές για την εταιρεία προσελκύοντας νέα target groups και λειτουργεί σαν εκκολαπτήριο καινοτομιών. Τεχνολογίες που έκαναν ντεμπούτο με επιτυχία σε μοντέλα BMW i μεταφέρθηκαν σε άλλα μοντέλα της μητρικής μάρκας BMW. Η BMW i συνεργάζεται επίσης με υπηρεσίες όπως DriveNow (car sharing), ReachNow (car sharing 2.0), ChargeNow (εύκολη πρόσβαση στο παγκοσμίως μεγαλύτερο δίκτυο σημείων φόρτισης), ParkNow (εντοπισμός, κράτηση και πληρωμή χώρων στάθμευσης), BMW i Ventures (επένδυση σε εταιρείες start-up), BMW Energy Services και Centre of Competence for Urban Mobility (συμβουλευτικές υπηρεσίες για πόλεις).