Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Όνομα βαρύ... το πιο βαρύ στην ιστορία!

Όνομα βαρύ... το πιο βαρύ στην ιστορία!
Είναι αδύνατο να ασχολείσαι με το karting και να μην γνωρίζεις το όνομα: Παναγιώτης Φαμπιάτος...Ν​α μη σκέφτεσαι τις απερίγραπτες στιγμές όπου κάθε εξωτερικό του​ ερέθισμα, κάθε γεγονός και κάθε εικόνα προτού φτάσει στον εγκέφαλό τ​ου​ και τη λογική του επεξεργασία​,​ περνούσε​ πρώτα από το σώμα του​, τα σπλάχνα και τις φλέβες του​ και εκδήλωνε με το χαώδη ταλέντο του...​
οδηγώντας μαγικά, κατασκευάζοντας καρτ... Δεν οδηγούσε απλά, δίδαξε τον απόλυτο τρόπο, δεν κατασκεύασε μία πρόχειρη ιδιοκατασκευή, αλλά δεκάδες υψηλής τεχνολογίας καρτ που πουλήθηκαν σε όλη την Ελλάδα, από το 1976 μέχρι και το 1980... Σαν οδηγός αν είχε γεννηθεί μερικές εκατοντάδες μίλια δυτικότερα, θα είχε κάτσει σε 'κοκπιτ' F1 και σαν κατασκευαστή σε προηγμένο, σοβαρό και σκεπτόμενο κράτος θα τον είχε 'υιοθετήσει' κτίζοντας του, εργοστάσιο ( !!! ). Ο συνδυασμός οδηγού-κατασκευαστή του Παναγιώτη Φαμπιάτου θα είχε γίνει μάθημα δημιουργικότητας στις μικρές τάξεις Μέσης Εκπαίδευσης! Με αυτό το καρτ, ο Παναγίωτης Φαμπιάτος πήρε μέρος τον Σεμτέμβριο του 1978, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Karting, στην πίστα του 'Μαν' στη Γαλλία, έχοντας διπλανό 'μποξ' με τον αείμνηστο Άιρτον Σένα. Ο Έλληνας πολυπρωταθλητής ήταν ο πρώτος οδηγός karting που πήρε μέρος σε διεθνή αγώνα. Ο Ιταλικός κινητήρας που χρησιμοποιήσε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ήταν DAP T80 ( 100 κ.εκ., πεντάπορτος, με κίνηση απ'ευθείας απ' τον στρόφαλο, περιστροφική βαλβίδα τροφοδοσίας, και καρμπιρατέρ Tillotson 28άρι που απέδιδε 19-20 ίππους στις 20.000 στροφές/λεπτό ) ... και ήταν χορηγία του πρώτου αντιπρόσωπου ειδών καρτ στην Ελλάδα, Γιάννου Μαραγκού που η έκθεσή του ήταν στην Λεωφόρο Συγγρού, στη Νέα Σμύρνη.