Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Κόντρα στη Βουλή για τη Taxibeat

Κόντρα στη Βουλή για τη Taxibeat
Κόντρα στη Βουλή για το Taxibeat μεταξύ του προέδρου της Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Θύμιου Λυμπερόπουλου, του Διευθύντος Συμβούλου της εφαρμογής και του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίτρτζη.


Ειδικότερα ο πρόεδρος του συνδικάτου αυτοκινητιστών ταξί Θύμιος Λυμπερόπουλος, μιλώντας στη συνεδρίαση των φορέων για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών, επιτεθηκε στον Κυριάκο Μητσοτάκη ότι εκτόξευε εναντίον του απειλές μέσω του Μάκη Βορίδη αλλά και σε στελέχη της Taxibeat που δεν πληρώνει, όπως υποστήριξε, τους οδηγούς ταξί.

«Οι αυτοαπασχολούμενοι δεν είναι συντεχνία, συντεχνία και διαπλοκή είναι εκείνοι που μέσα από την καινοτομία δεν κλέβουν μόνο τους επαγγελματίες αλλά και την πατρίδα, παρερμηνεύοντας ακόμη και το νόμο του ευρωπαϊκού δικαστηρίου», είπε αναφερόμενος στην Taxibeat, ενώ προειδοποιήσε τους οδηγούς ταξί που συνεργάζονται μαζί της, ότι θα πάνε φυλακή γιατί οι τράπεζες δεν μπορούν να ελέγχουν τα εμβάσματα στους λογαριασμούς τους.

Έκανε έμμεσες αναφορές σε δημοσιεύματα για εμπλοκή της συζύγου του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης με χρηματοδότηση της Taxibeat λέγοντας «εγώ δεν φοβάμαι ούτε επιχειρηματίες που τους κατηγόρησα για πολιτικές φιλίες και αποδείχθηκε ότι είχαν συνεταιριστικές φιλίες».

«Ούτε καράβια έχω, ούτε 80 ταξί όπως λένε, έχω ενάμιση ταξί», είπε ο Θ. Λυμπερόπουλος δίνοντας συγχαρητήρια στο υπουργείο Μεταφορών για το νομοσχέδιο.

Να σημειωθεί, πως τη συνεδρίαση στιγμάτισε το ιδιότυπο «πινγκ πονγκ» ερωταπαντήσεων ανάμεσα στον επικεφαλής της εταιρείας και το Χρήστο Σπίρτζη, με τον τελευταίο να ρωτά επιμόνως για τις φορολογικές υποχρεώσεις της εταιρείας. Ανάμεσα σε άλλα, ο ΔΣ της Taxibeat κ.Δρανδάκης υποστήριξε πως το 2017, η εταιρία πλήρωσε 1.14 εκατ. ευρώ σε φορολογικές εισφορές και ΙΚΑ, αλλά και πως παρά τη χρόνια παρουσία της στην ελληνική αγορά, η εταιρία δεν έχει καταφέρει ακόμη να βγάλει κέρδη. Μάλιστα, απαντώντας στα περί σχέσεων με την Μαρέβα Μητσοτάκη, είπε πως «είναι μια επένδυση ενός συνεπενδυτή σε μια άλλη εταιρία που πλέον δεν είναι σε μας. Δεν έχει σχέση με μένα ή τη Τaxibeat. Δεν έχω καμία σχέση με τη συναλλαγή που αναφέρετε».

Νωρίτερα, ο ΔΣ της Taxibeat Νίκος Δρανδάκης απαντώντας στις κατηγορίες ότι η εταιρεία δεν φορολογείται στην Ελλάδα είπε ότι «είμαστε απόλυτα νόμιμοι και φορολογούμαστε κανονικά», ενώ εξέφρασε τις αντιρρήσεις του για το άρθρο 12 του νομοσχεδίου, για την ύπαρξη εκπτώσεων ή επιδοτήσεων κομίστρου, λέγοντας ότι η συγκεκριμένη εταιρεία δεν μπορεί να συμπεριλαμβάνεται σε τέτοιο σκεπτικό.

Σύμφωνα με τον κ. Δρανδάκη η ρύθμιση αυτή θα έχει ως συνέπεια να παίρνει μικρότερο κόμιστρο ο οδηγός και να εισπράττουν μικρότερα ποσοστά οι οδηγοί ταξί με αποτέλεσμα να «κουρελιάζεται» όπως είπε χαρακτηριστικά το κόμιστρο.

πηγή: athina984.gr