Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

2018 Formula One Heineken Ιταλικό Grand Prix

2018 Formula One Heineken Ιταλικό Grand Prix

14ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος FIA Formula 1, 31/8 - 2/9 2018


Το ερχόμενο Grand Prix αυτό το Σαββατοκύριακο στην Ιταλία είναι ιδιαίτερο για την Alfa Romeo Sauber F1 Team. Ξεκινώντας από το φεστιβάλ F1 στο Μιλάνο, σήμερα, οι Marcus Ericsson και Charles Leclerc θα πάρουν μέρος σε μια εντυπωσιακή επίδειξη με μονοθέσια F1 στην περιοχή Νταρσένα της πόλης. Οι φίλαθλοι θα έχουν την μοναδική ευκαιρία να ακούσουν το βρυχηθμό των μηχανών και να νιώσουν την ενέργεια των μονοθεσίων της F1, μέσα στην καρδιά του Μιλάνο, εκεί που ιδρύθηκε η Alfa Romeo. To F1 Live Show θα ξεκινήσει με παρέλαση των οδηγών με κλασσικά αυτοκίνητα και θα συνεχιστεί με την παρουσίαση των οδηγών στη σκηνή. Η μοναδική αυτή εμπειρία για τους φιλάθλους ξεκινά σήμερα στις 16:00 ώρα Ελλάδος στη Νταρσένα.

Αμέσως μετά η ομάδα θα πάει στη Μόντσα όπου αδημονεί για ν' αγωνιστεί στον εντός έδρας αγώνα. Η ιστορική μάρκα της Alfa Romeo είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την Ελβετική φίρμα ως Χορηγός Ονόματος. Οι Marcus Ericsson και Charles Leclerc ανυπομονούν ν' αγωνιστούν στο ιστορικό Εθνικό Αυτοκινητοδρόμιο της Μόντσα. Θα ξεκινήσουν με υψηλό φρόνημα το Σαββατοκύριακο καθώς η ομάδα πήρε έναν ακόμη βαθμό στο προηγούμενο Grand Prix του Βελγίου. Η Alfa Romeo Sauber F1 Team είναι στην 8η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών για το 2018.

Η ομάδα θα παρουσιάσει επίσης στη Μόντσα τους οδηγούς της Alfa Romeo Sauber eSports. Μάλιστα θα δοθεί η ευκαιρία στο κοινό να συναντήσει τους οδηγούς eSports στο χώρο φιλοξενίας της ομάδας στην πίστα, αύριο Πέμπτη 30/9. Επίσης θα υπάρξει ευκαιρία για φωτογράφιση όταν οι οδηγοί της Alfa Romeo Sauber eSports θα συναντήσουν τους Marcus Ericsson και Charles Leclerc στις 14:30 ώρα Ιταλίας. Αμέσως μετά οι οδηγοί θα είναι διαθέσιμοι για ερωτήσεις από τους δημοσιογράφους από τις 14:40 - 14:50.

Marcus Ericsson (μονοθέσιο Νο 9): "Ο αγώνας στη Μόντσα είναι πάντοτε πολύ ιδιαίτερος, πρόκειται για ένα από τα πιο ιστορικά Grand Prix στο πρόγραμμα. Συνήθως εκεί βρίσκονται πολλοί φίλαθλοι και δημιουργούν μια μοναδική ατμόσφαιρα κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Η πίστα είναι διαφορετική από τις περισσότερες άλλες καθώς τα χαμηλά επίπεδα κάθετης δύναμης την καθιστούν δύσκολη στην οδήγηση αλλά συνάμα διασκεδαστική. Υπάρχουν αρκετές ευκαιρίες για προσπέραση, πρόκειται για μια διαφορετική πρόκληση σε σχέση με τους άλλους αγώνες της χρονιάς. Πέρα απ' αυτό είναι ένας σημαντικός αγώνας για την ομάδα μας, όντας εντός έδρας, λόγω του Χορηγού Ονόματος. Ανυπομονώ να συναντήσω οπαδούς της Alfa Romeo κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Θα κάνω ότι μπορώ για να δώσω μια καλή παράσταση γι' αυτούς."

Charles Leclerc (μονοθέσιο Νο 16):

"Είναι θετικό που επιστρέφω στην πίστα αμέσως μετά το Σπα. Θα μπορέσω έτσι να ξεπεράσω την εγκατάλειψη του προηγούμενου αγώνα, ανυπομονώ ν' αγωνιστώ ξανά. Η Μόντσα είναι ένας ξεχωριστός προορισμός για όλη την ομάδα καθότι είμαστε πρεσβευτές της εμβληματικής Ιταλικής μάρκας, Alfa Romeo. Θα είναι εντός έδρας αγώνας για μας. Ειδικά για μένα είναι ιδιαίτερο να αγωνίζομαι στην Ιταλία. Εδώ έχω κάνει τα πρώτα μου αγωνιστικά βήματα με καρτ και αργότερα ως μέλος της ακαδημίας οδηγών της Ferrari. Ανυπομονώ να βρεθώ στην πίστα και να συναντήσω τους Ιταλούς φιλάθλους. Η διαδρομή είναι εμβληματική και θα αποτελέσει καλή πρόκληση, δε βλέπω την ώρα, ν' αγωνιστώ εκεί."

Δεδομένα πίστας:

Το αυτοκινητοδρόμιο της Μόντσα είναι επίπεδο, με ευθείες και υψηλές ταχύτητες. Βρίσκεται στο πρόγραμμα από το 1950. Είναι ένας από τους ταχύτερους αγώνες στο πρόγραμμα μετά την Αυστρία, μολονότι το μήκος του δεν είναι μικρό, καθότι φτάνει τα 5.8km. H πίστα έχει στροφές κάθε είδους από σικέιν χαμηλής ταχύτητας διέλευσης, ως γρήγορες καμπές. Όσον αφορά στο σετάρισμα του μονοθεσίου, ζητούμενο είναι η χρυσή τομή μεταξύ του χαμηλού αεροδυναμικού φορτίου και της μεγιστοποίησης της μηχανικής πρόσφυσης. Ρόλο παίζουν επίσης η σταθερότητα στο φρενάρισμα, η ελκτική πρόσφυση και η διέλευση από τα κερμπ.