Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

2018 Formula 1 Heineken Ιταλικό Grand Prix

2018 Formula 1 Heineken Ιταλικό Grand Prix 
Ένα ιστορικό Σαββατοκύριακο έφτασε στο τέλος του μαζί με το 2018 FIA Formula 1 Ιταλικό Grand Prix. H Alfa Romeo Sauber F1 Team αποκόμισε την εμπειρία ενός εντός έδρας αγώνα.
Αμφότεροι οι οδηγοί της Alfa Romeo Sauber F1 Team βρήκαν τον δρόμο τους μέσα από έντονο συναγωνισμό σ' ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο προκλήσεις, για να τερματίσουν στην 12η και 16η θέση αντίστοιχα. Ο Charles εκκίνησε από την 15η θέση και κατάφερε ν' ανέβει στην κατάταξη μέχρι τη στιγμή που ο αγώνας του οριοθετήθηκε καθώς είχε επαφή μ' ένα άλλο μονοθέσιο. Το μονοθέσιο του υπέστη ζημιές ενώ ταυτόχρονα έπρεπε να προσπαθήσει για την ανάκτηση των θέσεων που έχασε. Η ομάδα σ' αυτό το σημείο τροποποίησε την στρατηγική του Charles, αυτό απέδωσε καλά. Ο Μονεγάσκος οδηγός κέρδισε μερικές θέσεις και τελικά τερμάτισε τον αγώνα στην 12η θέση.

Ο Marcus Ericsson εκκίνησε τον αγώνα από την 18η θέση καθώς είχε λίγο χρόνο στην πίστα το Σαββατοκύριακο ενώ ταυτόχρονα χρειάστηκε και νέο θερμικό κινητήρα (ΙCE) μετά το ατύχημά του την Παρασκευή. Έδωσε μάχες για να κερδίσει έδαφος μετά από μια καλή εκκίνηση. Τον χτύπησε ένα άλλο μονοθέσιο στον πρώτο γύρο με αποτέλεσμα να έχει κλατάρισμα στο πίσω αριστερά ελαστικό. Αυτό τον υποχρέωσε σε πρόωρη είσοδο στα πιτ. Από εκείνη τη στιγμή προσπάθησε να κερδίσει θέσεις. Τελικά ο Σουηδός κατόρθωσε να τερματίσει τον αγώνα στην 16η θέση.

Αυτό το Σαββατοκύριακο έμεινε στην ιστορία καθώς η εμβληματική μάρκα της Alfa Romeo επέστρεψε στη Μόντσα για αγώνα F1. Σ' αυτή την πίστα ο πρώτος πρωταθλητής το 1950, ο Nino Farina είχε κερδίσει τον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος με την GP Tipo 158 "Alfetta".

H Alfa Romeo Sauber F1 Team βρίσκεται στην 9η θέση του πρωταθλήματος Κατασκευαστών. Ο Charles Leclerc είναι στην 15η θέση του πρωταθλήματος οδηγών και ο Marcus Ericsson στην 17η θέση.


Marcus Ericsson (μονοθέσιο Νο 9):

C37 (Chassis 03/Ferrari)

Αποτέλεσμα: 16ος. Εκκίνησε με τη μαλακή γόμα μετά από ένα γύρο έβαλε τη πολύ μαλακή γόμα και μετά από άλλους 42 γύρους έβαλε ένα νέο σετ πολύ μαλακής γόμας.

"Δεν ήταν το καλύτερο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο για μένα. Για να είμαι ειλικρινής ήταν ένας σκληρός αγώνας. Εκκίνησα καλά όμως αμέσως μετά με ακούμπησε ένα άλλο μονοθέσιο και αυτό οδήγησε σε κλατάρισμα το πίσω αριστερό ελαστικό μου. Αναγκάστηκα να μπω στα πιτ και από κει και πέρα ήταν δύσκολος αγώνας. Ανυπομονώ για τη Σιγκαπούρη τώρα, έχω την πεποίθηση πως εκεί θα μπορέσουμε ν' ανακάμψουμε."

Charles Leclerc (μονοθέσιο Νο 16):

C37 (Chassis 02/Ferrari)

Αποτέλεσμα: 12ος. Εκκίνησε με τη μαλακή γόμα και μετά από 34 γύρους έβαλε την πολύ μαλακή.

"Ήταν ένας αγώνας με προκλήσεις. Χάσαμε χρόνο λόγω της επαφής. Χάρη στη στρατηγική μας πετύχαμε να παρακάμψουμε τους ανταγωνιστές μας (undercut) και να βρεθούμε μπροστά τους. Ήταν όμως πολύ αργά πια για να φτάσουμε στην πρώτη δεκάδα. Ο ρυθμός μας ήταν σχετικά καλός οπότε είναι κρίμα που δεν πήραμε βαθμούς. Παραταύτα ήταν ένας καλός αγώνας, τώρα περιμένω να βρεθώ ξανά στο μονοθέσιο στη Σιγκαπούρη."

Frédéric Vasseur, Επικεφαλής Ομάδας:

"Ήταν ένα Σαββατοκύριακο με προκλήσεις. Αν λάβουμε υπόψη μας πόσα συμβάντα είχαμε, τελικά ήταν καλός αγώνας. Ο ρυθμός μας ήταν καλύτερος και τερματίσαμε μπροστά από μερικούς ανταγωνιστές μας. Ο Marcus και ο Charles ανέκτησαν μερικές από τις θέσεις που έχασαν στις κατατακτήριες δοκιμές και έκαναν καλή δουλειά κερδίζοντας θέσεις στο μέσο της κατάταξης. Παρόλα αυτά ο στόχος μας είναι να βαθμολογούμαστε και να προοδεύουμε. Πρέπει να συνεχίσουμε τη σκληρή δουλειά και να παραμείνουμε με θετική διάθεση, επικεντρωμένοι στο επόμενο Grand Prix της Σιγκαπούρης."