Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Ελαφρά αύξηση σημείωσαν οι πωλήσεις του BMW Group παρά τους κλυδωνισμούς

Ελαφρά αύξηση σημείωσαν οι πωλήσεις του BMW Group παρά τους κλυδωνισμούς

Οι συνολικές πωλήσεις του BMW Group τον Αύγουστο ανήλθαν στα 173.454 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce σε όλο τον κόσμο, αύξηση 2,1% μέσα σε ένα χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι τους πρώτους οκτώ μήνες της χρονιάς, οι παραδόσεις αυξήθηκαν κατά 1,6% (1.597.021) συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρσι.


«Παρά τους κλυδωνισμούς και το πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον σε αρκετές σημαντικές αγορές, το BMW Group κατάφερε να αυξήσει ελαφρώς τις πωλήσεις του τον Αύγουστο αλλά και το πρώτο οκτάμηνο της χρονιάς», δήλωσε ο Pieter Nota, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκας BMW. «Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών και plug-in οχημάτων μας σημειώνουν σημαντική αύξηση, που υπερβαίνει το 60% συγκριτικά με πέρσι τον Αύγουστο», συνέχισε ο Nota.

Συνολικά 11.669 (+62,3%) οχήματα BMW Group Electrified (ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά) παραδόθηκαν σε πελάτες τον Αύγουστο, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό πωλήσεων από την αρχή της χρονιάς σε 82.977 (+43,3%). «Τα αποτελέσματα αυτά δείχνουν ότι προχωράμε δυναμικά για να πετύχουμε το φετινό στόχο των 140.000 ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων, ενώ η ζήτηση εξακολουθεί να αυξάνεται», σχολίασε ο Pieter Nota. «Στη Νορβηγία μόλις ξεκίνησε ένα πιλοτικό project για προ-παραγγελία του BMW iX3, η παραγωγή του οποίου θα ξεκινήσει το 2020, μέσω μιας εφαρμογής. Σε λιγότερο από δύο εβδομάδες, περίπου 1.000 Νορβηγοί πελάτες έχουν ήδη εγγραφεί, προκαταβάλοντας μάλιστα το ποσό των 1.600 € για το πρώτο, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της βασικής σειράς BMW», εξήγησε ο Nota.


Οι πωλήσεις οχημάτων BMW i , BMW iPerformance και MINI Electric συνεχίζουν την ανοδική πορεία τους σε όλο τον κόσμο. Τον Αύγουστο, οι παγκόσμιες πωλήσεις της BMW i αυξήθηκαν κατά 30,0%, οι παραδόσεις BMW iPerformance κατά 77,2% και MINI Electric αντίστοιχα κατά 51,4%. Το ποσοστό ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων επί των συνολικών πωλήσεων του BMW Group εξακολουθεί να αυξάνεται: τον Αύγουστο του 2018, τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα είχαν αναλογία περίπου 7% επί των συνολικών πωλήσεων BMW και MINI, συγκριτικά με το 4% περίπου, τον ίδιο μήνα πέρσι.

Η BMW παρέδωσε 151.663 (+3,2%) οχήματα τον Αύγουστο, ανεβάζοντας τις πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς σε 1.365.498 (+2,0%). Οι πωλήσεις της BMW Σειράς 5 συνεχίζουν την ανοδική πορεία με 27.715 παραδόσεις τον Αύγουστο, αύξηση 13,9% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι. Οι πωλήσεις του Αυγούστου υποδηλώνουν επίσης τη συνεχιζόμενη δημοτικότητα της οικογένειας BMW X: οι παγκόσμιες παραδόσεις ανήλθαν στις 57.129 μονάδες (+14,3%) και είχαν ποσοστό 37,7% επί των συνολικών πωλήσεων μάρκας BMW, παρά την τρέχουσα αλλαγή μοντέλου της BMW X4. Η αισθητή άνοδος της οικογένειας X οφείλεται κυρίως στη βελτιωμένη διαθεσιμότητα της BMW X3, που αύξησε τις πωλήσεις της κατά 73,3% (17.447) τον Αύγουστο.

Τους πρώτους οκτώ μήνες της χρονιάς, οι παγκόσμιες πωλήσεις της μάρκας MINI ανήλθαν σχεδόν στο περσινό επίπεδο με 229.204 μονάδες σε όλο τον κόσμο (-0,7%). Εν των μεταξύ, αν και οι προσαρμογές στην παραγωγή που κρίθηκαν αναγκαίες με την άφιξη νέων μοντέλων, επηρέασαν τη διαθεσιμότητα στη BMW Motorrad από την αρχή της χρονιάς, οι παραδόσεις τον Αύγουστο αυξήθηκαν κατά 3,1% από πέρσι, με συνολικές πωλήσεις 10.830 μονάδων σε όλο τον κόσμο.

Ελαφρά αύξηση παρά τους κλυδωνισμούς.

Και οι τρεις κύριες περιοχές πωλήσεων συνέβαλαν στο θετικό αποτέλεσμα της εταιρίας, τόσο τον Αύγουστο όσο και το πρώτο οκτάμηνο της χρονιάς. Η Ασία παραμένει ο κύριος μοχλός αύξησης, με την Κίνα ιδιαίτερα ισχυρή τον Αύγουστο, ενώ η περιοχή της Αμερικής εξακολουθεί να σημειώνει ελαφρά άνοδο, παρά τον ισχυρό ανταγωνισμό των ΗΠΑ. Στην Ευρώπη, οι ρυθμιστικές αλλαγές που εισήχθησαν στις αρχές Σεπτεμβρίου έχουν καταστήσει την αγορά άκρως ανταγωνιστική αυτή τη στιγμή, μία κατάσταση που δεν προβλέπεται να αλλάξει τις προσεχείς εβδομάδες. Επιπλέον, η πολιτική και οικονομική αβεβαιότητα σε μερικές Ευρωπαϊκές αγορές έχει οδηγήσει στην αποδυνάμωσή τους. Παρόλα αυτά, οι πωλήσεις του BMW Group από την αρχή της χρονιάς και τον Αύγουστο στην Ευρώπη παραμένουν σταθερές στα περσινά επίπεδα.