Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Η Michelin έσπασε όλα τα ρεκόρ στον αγώνα του Gran Premio Octo di San Marino e della Riviera di Rimini

Η Michelin έσπασε όλα τα ρεκόρ στον αγώνα του Gran Premio Octo di San Marino e della Riviera di Rimini 

Η Michelin είδε την πλήρη γκάμα των ελαστικών της για το MotoGP™ να σπάει ρεκόρ στον αγώνα του Gran Premio Octo di San Marino e della Riviera di Rimini στην πίστα Misano World Circuit Marco Simoncelli, καθώς ο Andrea Dovizioso (Ducati Team) κέρδισε τον αγώνα στα πάτρια εδάφη.


2018 13 GP San Marino 01569

Η πλήρης γκάμα των διαθέσιμων MICHELIN Power Slicks ελαστικών χρησιμοποιήθηκε από τους αναβάτες που είχαν στηθεί στη σχάρα της εκκίνησης, γεγονός που επιβεβαιώνει για άλλη μία φορά τη φιλοσοφία της εταιρείας που δεν είναι άλλη από το να διαθέτει ελαστικά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από κάθε αναβάτη και να παρέχουν τις ιδανικές επιδόσεις. Το συγκεκριμένο σαββατοκύριακο αυτές οι εκπληκτικές επιδόσεις ήταν εμφανείς στις ελεύθερες δοκιμές, στις κατατακτήριες που ακολούθησαν όπως επίσης και στο πρωϊνό warm-up, όπου σημειώθηκαν χρόνοι ταχύτεροι κι από το ρεκόρ γύρου. Αυτό το ρεκόρ γύρου κατάρριψε στη διάρκεια του αγώνα ο Dovizioso με νέο ταχύτερο χρόνο στον ένατο γύρο του αγώνα κι αυτό ολοκλήρωσε την επιτυχία της Michelin καθώς ο Jorge Lorenzo (Ducati Team) σημείωσε νέο απόλυτο ρεκόρ παίρνοντας την pole position στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου, καθώς έγραψε τον ταχύτερο χρόνο γύρου που έχει σημειωθεί ποτέ με μοτοσικλέτα στην πίστα των 4.226μ. στην πίστα του Misano.


Ο Lorenzo που ξεκίνησε από την pole position, έκανε πολύ καλή εκκίνηση στον αγώνα και κράτησε τα ηνία του αγώνα στους πέντε πρώτους γύρους μέχρι που τον πέρασε ο ομόσταυλός του Dovizioso. Τους πλησίασε ο περσινός Παγκόσμιος Πρωταθλητής Marc Marquez (Repsol Honda Team) και οι τρεις τους άρχισαν να απομακρύνονται από τους υπόλοιπους αναβάτες. Ο Dovizioso προοδευτικά άρχισε να απομακρύνεται μπροστά από τους υπόλοιπους δύο, πιέζοντας τα ελαστικά MICHELIN του και γράφοντας σταθερά γρήγορους χρόνους, συμπεριλαμβανομένου κι αυτού που σημείωσε το ρεκόρ γύρου. Είχε τον πλήρη έλεγχο από την πρώτη θέση και παρόλο που οι ανταγωνιστές του προσπάθησαν να τον πλησιάσουν - γεγονός που συντέλεσε και στην πτώση του Lorenzo καθώς πίεσε πολύ περισσότερο – ο Ιταλός αναβάτης πήρε τη νίκη για την Ducati στη «δική της» πίστα, μπροστά σε ένα πολυάριθμο κοινό από Ducatisti. Πίσω από τον Dovizioso τερμάτισε ο Marquez με τον Cal Crutchlow (LCR Honda) να εξασφαλίζει την τρίτη θέση στο βάθρο και την πρώτη θέση στην κατηγορία Independent Rider. Ο Alex Rins (Team SUZUKI ECSTAR) τερμάτισε τέταρτος, κρατώντας πίσω του το Maverick Viñales (Movistar Yamaha MotoGP), ενώ πιο πίσω τερμάτισε στην έκτη θέση ο Dani Pedrosa (Repsol Honda Team).

Οι επισκέπτες στην πίστα έφθασαν τους 96.758 και οι περισσότεροι από αυτούς ήταν ντυμένοι στα κίτρινα για να τιμήσουν τον ντόπιο ήρωα Valentino Rossi (Movistar Yamaha MotoGP) και να τον χειροκροτήσουν που τερμάτισε στην έβδομη θέση, με τον επίσης Ιταλό φίλο του Andrea Iannone (Team SUZUKI ECSTAR) στην όγδοη θέση. Οι αναβάτες Alvaro Bautista (Angel Nieto Team) και Johann Zarco (Monster Yamaha Tech 3) έκλεισαν τη δεκάδα τερματίζοντας αντίστοιχα στην ένατη και δέκατη θέση.

Η Michelin και οι ομάδες του MotoGP κατευθύνονται πλέον προς την Ισπανία για τον 14ο γύρο της φετινής σεζόν που θα διεξαχθεί στην Aragon την Κυριακή στις 23 Σεπτεμβρίου και επιπλέον θα σημάνει το τέλος του καλοκαιρινού σκέλους των αγώνων επί Ευρωπαϊκού εδάφους, προτού ξεκινήσουν οι μακρινοί αγώνες της σεζόν τον Οκτώβριο.

Andrea Dovizioso – Ducati Team:

«Το πίσω ελαστικό δούλεψε πολύ καλά και ήταν πολύ σταθερό στις επιδόσεις του από την αρχή του αγώνα ως το τέλος. Ωστόσο, η πρόσφυση από την άσφαλτο έδειχνε να είναι λιγότερη απ’ ότι ήταν στις δοκιμές κι αυτό συνέβη αρκετές φορές κατά τη διάρκεια του αγώνα - γεγονός που κάνει δύσκολη τη συντήρηση των ελαστικών. Δεν γνωρίζουμε γιατί συμβαίνει αυτό και πρέπει να το καταλάβουμε. Προς το τέλος του αγώνα ο ρυθμός μου ήταν πολύ καλός και ήμουν πολύ χαρούμενος ειδικά όταν κατάφερα να σημειώσω νέο ρεκόρ γύρου και να κερδίσω σ’ αυτόν τον αγώνα που γίνεται στη πατρίδα μου».


Piero Taramasso – Michelin Motorsport Two-Wheel Manager:

«Αυτό το σαββατοκύριακο ήταν πολύ καλό για τη Michelin και όλα τα σκέλη είχαν πολύ γρήγορους χρόνους. Επίσης, ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητικό το γεγονός ότι στο τρίτο σκέλος των ελεύθερων δοκιμών στο πρωινό του Σαββάτου σημειώθηκαν αρκετοί εντυπωσιακοί χρόνοι, παρόλο που υπήρχαν βρεγμένα σημεία μέσα στην πίστα. Αυτό επιβεβαιώνει την καλή πρόσφυση και την εμπιστοσύνη που δίνουν τα ελαστικά μας στους αναβάτες για να μπορέσουν να τα πιέσουν κάτω από αυτές τις συνθήκες που δεν ήταν και ιδανικές. Και τα έξι μείγματα γομών που ήταν διαθέσιμα χρησιμοποιήθηκαν στον αγώνα κι αυτός είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας, εφόσον επιβεβαιώνεται και πάλι το ήθος μας στην σχεδίαση των ελαστικών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από όλους. Το γεγονός ότι σημειώθηκαν νέα ρεκόρ χρόνων, πόσο μάλλον νέο απόλυτο ρεκόρ γύρου, αποτελεί ένα πολύ ικανοποιητικό αποτέλεσμα, καθώς η ανθεκτικότητα των ελαστικών ήταν ένα ενδεικτικό στοιχείο στον αγώνα που αποδείχθηκε αφού οι αναβάτες σημείωναν εξίσου καλά γυρολόγια όχι μόνο στην αρχή, αλλά και προς το τέλος του αγώνα. Στο σύνολο είχαμε ένα πολύ δυνατό σαββατοκύριακο για τα ελαστικά της Michelin έχοντας υπ’όψιν τις συνεχείς αλλαγές των καιρικών συνθηκών και περιμένουμε με αισιοδοξία τον αγώνα στην Aragon για να συνεχίσουμε με αυτές τις καλές επιδόσεις – που είχαμε εδώ – όταν θα βρεθούμε στην Ισπανία».