Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Ανοδικά κινήθηκαν οι παγκόσμιες πωλήσεις του BMW Group το Νοέμβριο


Ανοδικά κινήθηκαν οι παγκόσμιες πωλήσεις του BMW Group το Νοέμβριο
Οι παραδόσεις οχημάτων BMW αυξήθηκαν κατά 1,6% το Νοέμβριο, +1,8% από την αρχή της χρονιάς. Και οι τρεις σημαντικές περιοχές πωλήσεων συνετέλεσαν στην άνοδο τους πρώτους 11 μήνες του 2018. Διψήφια αύξηση σημειώθηκε το Νοέμβριο σε Κίνα και Γερμανία. Ο καλύτερος μήνας στην ιστορία του BMW Group σε πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων. Η μία στις πέντε BMW Σειρά 5 sedan που πωλούνται ανά τον κόσμο είναι plug-in υβριδική.

Το BMW Group πέτυχε άνοδο πωλήσεων τόσο το Νοέμβριο, όσο και από την αρχή της χρονιάς, παρά την τρέχουσα εξαιρετικά ρευστή κατάσταση της αγοράς. Το Νοέμβριο, η εταιρία παρέδωσε 222.462 οχήματα σε όλο τον κόσμο, αύξηση 0,8% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι. Το αποτέλεσμα αυτό, ανεβάζει το συνολικό αριθμό πωλήσεων από την αρχή της χρονιάς στις 2.258.159 μονάδες, άνοδος 1,3% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

«Καθώς αυτή η εξαιρετικά δύσκολη χρονιά πλησιάζει στο τέλος της, πετύχαμε ρεκόρ πωλήσεων το Νοέμβριο και τους πρώτους έντεκα μήνες του 2018», δήλωσε ο Pieter Nota, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκας BMW. «Σαφής προτεραιότητά μας σε ένα ρευστό περιβάλλον αγοράς είναι η κερδοφόρα ανάπτυξη. Το Νοέμβριο λανσαρίστηκε η νέα BMW X5 και ήδη από τις πρώτες εβδομάδες κατέγραψε εντυπωσιακές πωλήσεις. Στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, πάνω από 5.000 BMW X5 παραδόθηκαν στους πελάτες τον περασμένο μήνα. Εν τω μεταξύ, ο Νοέμβριος ήταν επίσης ο καλύτερος μεμονωμένος μήνας στις πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων μας, με σχεδόν 15.000 παραδόσεις σε όλο τον κόσμο», συνέχισε ο Nota.

Οι παραδόσεις οχημάτων BMW i, BMW iPerformance και MINI Electric το Νοέμβριο, ανήλθαν στις 14.767 μονάδες σε όλο τον κόσμο, αύξηση 26,1% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών και plug - in υβριδικών οχημάτων του BMW Group από την αρχή της χρονιάς ανέρχονται σε 125.365 (+39,6%). Ακριβώς πέντε χρόνια από τότε που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, το BMW i3 συνεχίζει την ανοδική πορεία του. Το Νοέμβριο, 3.468 (+17,0%) πλήρως ηλεκτρικά i3 πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο – ένα μηνιαίο αποτέλεσμα που ισοδυναμεί σχεδόν με τον καλύτερο μήνα του αυτοκινήτου, που ήταν φέτος το Μάρτιο (3.490 μονάδες). Οι πωλήσεις των plug-in υβριδικών μοντέλων εξακολουθούν να αυξάνονται σημαντικά, με τις plug-in υβριδικές εκδόσεις του MINI Countryman, της Σειράς 2 Active Tourer, και της BMW X1 (Ηπειρωτική Κίνα μόνο) να συγκεντρώνουν πάνω από το 10% των συνολικών πωλήσεων αυτών των μοντέλων. Εν τω μεταξύ, η μία στις πέντε BMW Σειράς 5 sedan που πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο το Νοέμβριο ήταν plug-in υβριδική. Το BMW Group βρίσκεται σε σταθερή πορεία για να πετύχει το στόχο παράδοσης 140.000 ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων το 2018. Μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς, συνολικά, πάνω από μισό εκατομμύριο ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων του BMW Group θα έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο.

Παρά την τρέχουσα ρευστή κατάσταση που επικρατεί σε αρκετές ζωτικές αγορές, οι πωλήσεις BMW αυξήθηκαν τόσο το Νοέμβριο, όσο και τους πρώτους 11 μήνες της χρονιάς. Συνολικά 189.281 οχήματα BMW παραδόθηκαν το Νοέμβριο, αύξηση 1,6%. Από την αρχή της χρονιάς, 1.926.631 (+1,8%) πελάτες παρέλαβαν μία καινούργια BMW. Η ‘Χρονιά των X’ συνεχίζει ακάθεκτη με 59.000 πωλήσεις της νέας BMW X2 από την άνοιξη που λανσαρίστηκε, ενώ με την πλήρη διαθεσιμότητα της BMW X3, οι πωλήσεις της σχεδόν διπλασιάστηκαν συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι (22.547 / +96,9). Το Νοέμβριο - μήνα λανσαρίσματος - η BMW X5 πλαισίωσε την X3 στην κορυφή του πίνακα πωλήσεων BMW στην αγορά της Αμερικής, με συνολικές παραδόσεις 5.191 οχημάτων. Σε όλο τον κόσμο, πάνω από 13.000 BMW X5 πουλήθηκαν το Νοέμβριο. Στο τέλος του μήνα, η νέα BMW X7 προσέλκυσε τεράστιο ενδιαφέρον, γιορτάζοντας την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες. Προ-παραγγελίες της X7 ήδη ξεπερνούν κάθε προσδοκία.

Οι πωλήσεις Νοεμβρίου για την MINI ήταν ελαφρώς χαμηλότερες από το πολύ υψηλό επίπεδο της περσινής χρονιάς, με συνολικές παραδόσεις 32.745 (-3,7%) σε όλο τον κόσμο. Από την αρχή της χρονιάς, οι τιμές παρουσιάζουν επίσης μικρή πτώση (328.099 / -1,8%). Το MINI Countryman, ωστόσο, αύξησε τις πωλήσεις του κατά 2,1% (9.530) το Νοέμβριο.

Οι πωλήσεις της BMW Motorrad αυξήθηκαν κατά 2,3% το Νοέμβριο, με 12.336 συνολικές παραδόσεις. Από την αρχή της χρονιάς, 152.181 (-0,1%) πελάτες σε όλο τον κόσμο παρέλαβαν μία νέα μοτοσικλέτα BMW Motorrad ή ένα maxi-scooter της μάρκας.

Περιοχές και αγορές.

Και οι τρεις σημαντικές αγορές πωλήσεων έχουν συμβάλει στις αυξημένες πωλήσεις του BMW Group το μήνα Νοέμβριο, με την Ασία να παρέχει τη μεγαλύτερη ώθηση. Οι πωλήσεις στην Ηπειρωτική Κίνα, τη μεγαλύτερη μεμονωμένη αγορά της εταιρίας, αυξήθηκαν κατά 10,3% (60.990). Η εγχώρια αγορά του BMW Group, η Γερμανία, πέτυχε επίσης διψήφια αύξηση το Νοέμβριο, και συγκεκριμένα 12,6% φτάνοντας το σύνολο των 29.340 μονάδων. Στη Ευρώπη συνολικά, το BMW Group έχει πουλήσει για πρώτη φορά στην ιστορία του πάνω από ένα εκατομμύριο οχήματα τους πρώτους έντεκα μήνες της χρονιάς. Στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη αγορά της Αμερικανικής Ηπείρου, η μάρκα BMW πέτυχε τον 13ο συνεχόμενο μήνα με ανοδικές πωλήσεις, ενώ οι παραδόσεις το Νοέμβριο ανήλθαν στις 28.330 μονάδες (+1,0%).