Translate:

Η Ford υπερτριπλασιάζει την παραγωγή οχημάτων της τεχνολογίας EcoBoost

Η Ford, σχεδιάζει να υπερτριπλασιάσει την παραγωγή οχημάτων της εφοδιασμένων με τους βενζινοκινητήρες EcoBoost σε περίπου 480.000 το 2015, από 141.000 που ήταν πέρυσι. Πάνω από τα 300.000 αυτοκίνητα της εκτιμώμενης ετήσιας παραγωγής θα φέρουν το νέο 1.0 EcoBoost.

Η ανακοίνωση συνέπεσε με την έναρξη παραγωγής του 1.0 EcoBoost στο νέο εργοστάσιο της Ford στην Craiova της Ρουμανίας. Η προηγμένη παγκόσμια οικογένεια κινητήρων EcoBoost της Ford συνδυάζει υπερσυμπίεση, άμεσο...
ψεκασμό καυσίμου και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής ώστε να αποδίδει την ισχύ μιας μεγαλύτερης με την κατανάλωση μιας μικρότερης μονάδας.

Η Ford σχεδιάζει την παραγωγή 800.000 οχημάτων εφοδιασμένων με τον κορυφαίο 1.0 EcoBoost για την Ευρώπη στο διάστημα 2012 - 2015 στη Ρουμανία και την Κολωνία. Συνολικά, 1,3 εκατομμύρια κινητήρες EcoBoost όλων των κατηγοριών κυβισμού θα κατασκευαστούν για τα Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα στο διάστημα αυτό.

«Έχουμε επεκτατικά σχέδια για τους EcoBoost, αλλά πιστεύουμε ότι όταν οι πελάτες γνωρίσουν αυτή την οικογένεια κινητήρων, θα καταλάβουν γιατί» δήλωσε ο Sherif Marakby, powertrain director, Ford ευρώπης. «Βρισκόμαστε στην αιχμή της καινοτομίας και ο κινητήρας 1.0 εξισορροπεί μοναδικά την απόδοση, ισχύ και πολιτισμένη λειτουργία».

Η επέκταση της παραγωγής συνοδεύεται από μία αύξηση στη διαθεσιμότητα των κινητήρων EcoBoost σε όλη τη γκάμα των Ευρωπαϊκών μοντέλων Ford. Ο αριθμός μοντέλων Ford με EcoBoost θα διπλασιαστεί σε 10 από πέντε μέχρι το 2015 όταν αυτοί θα εφοδιάζουν πάνω από τα μισά βενζινοκίνητα οχήματα της Ford Ευρώπης.

Ο EcoBoost λανσαρίστηκε στην Ευρώπη στα τέλη του 2010 σε έκδοση 1.6L για το C-MAX και σε 1.6L και 2.0L για τα S-MAX, Galaxy και Mondeo. Το 2011, η Ευρωπαϊκή γκάμα συμπεριέλαβε το Focus με EcoBoost.

Φέτος, ο νέος τρικύλινδρος 1.0L EcoBoost που λανσαρίστηκε με το Focus έλαβε θετικες κριτικές από τον Τύπο για την απόδοση και τις επιδόσεις και την πολιτισμένη λειτουργία. Ο νέος κινητήρας θα προσφέρεται αργότερα μέσα στη χρονιά με το C-MAX και το νέο B-MAX, και μελλοντικά με αρκετά ακόμα μοντέλα της Ford.

Με αυτή τη δημοτικότητα και επέκταση της σειράς EcoBoost, η παραγωγή των κινητήρων υπολογίζεται να αυξηθεί στις 330.000 μονάδες φέτος, διεκδικώντας το 44% από όλους τους βενζινοκινητήρες παραγωγής της Ford Ευρώπης, με το μερίδιο αυτό να φτάνει στο 57% το 2015.

Η Ford Ευρώπης σχεδιάζει επίσης την παραγωγή επιπλέον 800.000 κινητήρων EcoBoost για αγορές εκτός Ευρώπης κατά τη διάρκεια του 2015, αύξηση από τις 90.000 το 2011. Κυκλοφορούν τώρα πάνω από 180.000 οχήματα EcoBoost μόνο στους δρόμους της Β. Αμερικής.

«Είτε πρόκειται για τον 1.0 125PS του Focus, είτε την ισχυρή μονάδα 2.0 250PS του προσεχούς Focus ST, ο EcoBoost προσφέρει ένα συνδυασμό απόδοσης καυσίμου και επιδόσεων ακατόρθωτο για βενζινοκινητήρα πριν από μερικά χρόνια» δήλωσε η Barb Samardzich, vice president, Product Development, Ford Ευρώπης. «Προσφέρει όλες τις επιδόσεις, την πολιτισμένη λειτουργία και τη ροπή που επιθυμούν οι πελάτες με την κατανάλωση ενός μικρότερου κινητήρα».

Επιπλέον του διπλασιασμού του συνολικού όγκου παραγωγής του 1.0 EcoBoost για την Ευρώπη, η παραγωγική μονάδα της Ford στην Craiova θα αναλάβει σύντομα και την παραγωγή του νέου B-MAX, που θα κυκλοφορήσει μέσα στη χρονιά.

«Με την έναρξη παραγωγής στο εργοστάσιο της Craiova σηματοδοτείται ένα πρωτοφανές επίπεδο τεχνολογικής προόδου σε αυτή την περιοχή της Ευρώπης» δήλωσε ο Dirk Heller, director της Ford Ευρώπης στις δραστηριότητες παραγωγής και κινητήρων. «Κατασκευάζοντας προϊόντα καίριας σημασίας όπως ο κινητήρας 1.0 EcoBoost και το νέο B-MAX, η Craiova είναι πολύ σημαντική για τη μελλοντική επιτυχία της Ford στην Ευρώπη».

Η παραγωγή των 1.0 EcoBoost ξεκίνησε στο εργοστάσιο κινητήρων της Ford στην Κολωνία το Νοέμβριο του 2011. Η έκδοση 1.6 κατασκευάζεται στο Bridgend της Ουαλίας, ενώ οι 2.0 EcoBoost αντίστοιχα στη Βαλένθια της Ισπανίας.