Translate:

Η Pirelli προτιμά τα Superbikes από το MotoGP

Παρότι αναγνωρίζει το κύρος και τις αξίες που περιβάλλουν το MotoGP, η Pirelli πιστεύει ότι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike – WSBK αποτελεί το καλύτερο μέσο για τη βελτίωση και εξέλιξη των ελαστικών δρόμου.

Το 2013 συμπληρώνονται 10 χρόνια που η Pirelli αποτελεί τον αποκλειστικό προμηθευτή ελαστικών για το WSBK. O ρόλος της έχει περάσει από όλες τις φάσεις και θεωρητικά έχει ολοκληρωθεί, καθώς ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που ανέλαβε το 2004 αυτήν την «άγνωστη» και συχνά αμφιλεγόμενη τότε ευθύνη. Πάντως το συμβόλαιο της Pirelli με το Παγκόσμιο Superbike λήγει στο τέλος του 2015.

Μετά τα Superbike, η Pirelli ανάλαβε τον ίδιο ρόλο και στην F1, σε συνέχεια της αποχώρησης της Bridgestone από τη θέση αυτή, στα τέλη του 2010. Από την άλλη η Bridgestone συνεχίζει να είναι ο επίσημος και αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών για τις μοτοσυκλέτες του MotoGP. Μια θέση που κρατά από τότε που θεσπίστηκε οι κοινός προμηθευτής ελαστικών στα MotoGP, στα τέλη του 2008.

Το συμβόλαιο της Bridgestone εκπνέει στο τέλος του 2014. Αν θελήσει να το ανανεώσει, το ιαπωνικό εργοστάσιο δεν θα ήθελε να έχει «απέναντι» στην διεκδίκηση μια εταιρεία σαν την Pirelli. Όμως την ίδια την ενδιαφέρει;

«Πάντα βλέπουμε τη F1 και το MotoGP ως τις κορυφαίες διοργανώσεις του μηχανοκίνητου» δήλωσε ο Giorgio Barbier, αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, μιλώντας στο Crash.net κατά την παρουσίαση των σχεδίων της εταιρείας για το 2013 στο Μιλάνο.

«Η Pirelli είναι τώρα στην Formula 1, που είναι ο κυρίαρχος θεσμός όλων. Χρειάζεται η εταιρεία μας να είναι ταυτόχρονα και στα MotoGP; Δεν ξέρω...

Για την ώρα είμαστε στο Παγκόσμιο Superbike, γιατί πιστεύουμε ότι τα Superbikes είναι ο καλύτερος τρόπος να βελτιώσουμε τα προϊόντα μας για το δρόμο. Να πάμε στα MotoGP μόνο για το image; Η Pirelli διαθέτει ήδη μοτοσυκλετιστικό image και είμαστε ήδη κυρίαρχοι στην αγορά των μοτοσυκλετών, οπότε ποιος ο λόγος;»

«Θα θέλαμε να κρατήσουμε το μοντέλο για την εξέλιξη των ελαστικών μοτοσυκλέτας που ήδη έχουμε. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εργαζόμαστε σε ένα μοντέλο που κρατά σε μικρή απόσταση τις προδιαγραφές των αγωνιστικών μοτοσυκλετών με τις πολιτικές και αυτό δεν συμβαίνει στα MotoGP. Αν όμως αυτό αλλάξει στο μέλλον στα MotoGP, τότε γιατί όχι;»