Translate:

Alfa Romeo MiTo MY 14

• MiTo: Νέος κινητήρας 0.9 Twinair Turbo, νέα γρίλια με επιχρωμιωμένο πλαίσιο, νέο εσωτερικό και νέο σύστημα Uconnect με έγχρωμη οθόνη αφής 5'', που συμπεριλαμβάνει και σύστημα πλοήγησης
• Τα δύο αυτοκίνητα αναβαθμίστηκαν σε στιλ, εξοπλισμό και κινητήρες για να είναι πιο οικονομικά και άνετα και με πιο σύγχρονη τεχνολογία
• Προέρχονται από το ίδιο πάθος που η ομάδα της Alfa Romeo έχει μοιραστεί με περισσότερους από ένα εκατομμύριο οπαδούς της μάρκας σε όλο τον κόσμο για περισσότερο από έναν αιώνα

Οι νέες Giulietta MY 14 και MiTo MY 14 εκφράζουν, κάθε μία στην κατηγορία της, τις αυθεντικές αξίες της μάρκας: ιταλικό στιλ, επιδόσεις και κορυφαία τεχνολογία, προσφέροντας τη μέγιστη οδηγική ικανοποίηση με πλήρη ασφάλεια. Όλα αυτά περιλαμβάνονται σε μία λέξη στην Alfa Romeo:
Πάθος. Αυτή είναι η κινητήρια δύναμη που καθοδηγούσε τη δουλειά των σχεδιαστών και των μηχανικών της κάθε μέρα για περισσότερο από έναν αιώνα. Είναι το ίδιο πάθος από το οποίο φλέγονται οι αμέτρητοι οπαδοί της σε όλο τον κόσμο, από τη Νότιο Αφρική και την Ιαπωνία μέχρι τη Σρι Λάνκα και την Αργεντινή. Υπάρχουν περισσότερα από 350 κλαμπ Alfa Romeo και περισσότεροι από ένα εκατομμύριο οπαδοί που έχουν εγγραφεί στις επίσημες σελίδες της Alfa Romeo στο Facebook.

Όλα αυτά επιβεβαιώνουν ένα αυθεντικό κοινό πάθος, που προέρχεται από μία εξαιρετική τεχνολογική και ανθρώπινη κληρονομιά, η οποία συνέβαλε στο να γραφτούν ορισμένες από τις πιο σημαντικές σελίδες στην ιστορία του αυτοκινήτου και επαναλαμβάνεται κάθε φορά που σχεδιάζεται ένα νέο μοντέλο. Οι νέες Giulietta MY 14 και MiTo MY 14 δεν αποτελούν εξαίρεση. Αυτά τα δύο αυτοκίνητα άφησαν το στίγμα τους στις αντίστοιχες κατηγορίες τους, με τον άψογο συνδυασμό του στιλ, των μικρών και ισχυρών κινητήρων, της σωστής αναλογίας ισχύος-βάρους και των τεχνολογικών επιλογών της Alfa Romeo που είναι αφιερωμένες στην οδηγική απόλαυση.

Η Giulietta οδήγησε την Alfa Romeo σ' έναν ηγετικό ρόλο σε μια σημαντική κατηγορία της ευρωπαϊκής αγοράς, αποδεικνύοντας ότι ένα ισχυρό αυτοκίνητο μπορεί να είναι και οικονομικό, ότι η κομψότητα μπορεί να συνδυάζεται με την άνεση κι ότι ένα μικρό αυτοκίνητο μπορεί να είναι ταυτόχρονα και διασκεδαστικό. Γι' αυτό κέρδισε συνολικά 22 βραβεία κι επιβραβεύτηκε με 224.000 πωλήσεις από το λανσάρισμά της στα μέσα του 2010 μέχρι σήμερα.

Η MiTo έγινε επίσης δεκτή με ενθουσιασμό από το κοινό και ιδιαίτερα από τη νέα γενιά των Alfisti, που τους έδωσε την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν ένα όνειρο: να αγοράσουν ένα σπορ και ασφαλές αυτοκίνητο με ξεχωριστό στιλ και τεχνολογία, σε προσιτή τιμή. Ταυτόχρονα, η έμφαση στον περιορισμό της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων, οι δυναμικές της ικανότητες και το μικρό μέγεθός της έκαναν τη MiTo μια ελκυστική πρόταση και για μια πελατεία μεγαλύτερης ηλικίας.



Alfa Romeo MiTo MY 14
Η ανανεωμένη Alfa Romeo MiTo στοχεύει στην ενίσχυση του σπορ χαρακτήρα του μοντέλου και την τόνωση του ενδιαφέροντος ιδιαίτερα των νεαρών πελατών. Επίσης εξασφαλίζεται η προσαρμογή της στις τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα των συστημάτων πληροφόρησης και ψυχαγωγίας μέσω της διαθεσιμότητας νέου ηχοσυστήματος με οθόνη αφής και θύρα USB στον προαιρετικό εξοπλισμό, καθώς και νέου συστήματος πλοήγησης. Ταυτόχρονα η ανανέωση προσαρμόζει το αυτοκίνητο στις τάσεις της αγοράς για συνδυασμό των επιδόσεων με χαμηλή κατανάλωση.

Νέος 0.9 Turbo TwinAir 105 HP
Με την ανανέωση της γκάμας των διαθέσιμων κινητήρων, η σημαντικότερη αλλαγή είναι η προσθήκη του νέου κινητήρα Twinair Turbo των 875 κ.εκ. στην έκδοση των 105 ίππων (ροπή 145Nm/2.000 σ.α.λ. στην επιλογή Dynamic). Ο κινητήρας αυτός, που προσφέρει μία εντυπωσιακή αναλογία 120 ίππων/λίτρο, συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, καλύπτει ήδη τις νέες ευρωπαϊκές προδιαγραφές ρύπων Euro 6, προσφέρει στο αυτοκίνητο επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 11,4'', τελική ταχύτητα 184 χλμ./ώρα κι έχει εκπομπές CO2 μόλις 99 g/km, με συνέπεια την απαλλαγή του από τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα. Οι υπόλοιποι κινητήρες που είναι διαθέσιμοι στη MiTo MY 14 είναι ο 1.4 των 78 ίππων και ο diesel 1.3 JTDM-2 των 85 ίππων. Από το πρώτο τρίμηνο του 2014, θα ξεκινήσει να διατίθεται και ο κινητήρας βενζίνης 1.4 Multiair των 170 ίππων, αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο TCT.

Στιλ
Οι αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση, εστιάζουν σε λεπτομέρειες επηρεασμένες από την υπάρχουσα σπορ έκδοση QV, όπως οι σκουρόχρωμοι προβολείς και η γρίλια με επιχρωμιωμένο πλαίσιο σε όλες τις εκδόσεις, που τονίζουν ακόμα περισσότερο το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Το εσωτερικό διαθέτει νέες παραλλαγές χρωμάτων και νέο ταμπλό με μεταβαλλόμενο τόνο χρώματος, νέα εσωτερικά θυρών και νέο πλαστικό πλαίσιο στην κονσόλα του συστήματος πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Επιμέρους αλλαγές έχουν επίσης γίνει στις επιλογές για τις ταπετσαρίες και το ταμπλό στις διάφορες εκδόσεις εξοπλισμού, ενώ στην γκάμα εξωτερικών χρωμάτων προστίθεται το γκρι Antracite.

Infotainment
Το νέο εξελιγμένο σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής 5'', ράδιο/CD με χειριστήρια στο τιμόνι, λειτουργία Bluetooth, θύρα USB και επιπρόσθετη θύρα Aux-In, δυνατότητα ανάγνωσης SMS, αναγνώριση φωνητικών εντολών και πίνακα ρύθμισης του υπολογιστή ταξιδιού και άλλων λειτουργιών του αυτοκινήτου και περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων (εκτός Progression). Επιπλέον ο πελάτης μπορεί να επιλέξει αυτό το σύστημα και με λειτουργία πλοήγησης μέσω της οθόνης αφής.

Ασφάλεια
Η Alfa Romeo MiTo κατασκευάστηκε για να αποσπάσει την κορυφαία βαθμολογία στις δοκιμές ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας και είναι ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στην αγορά, όπως αποδείχθηκε από τα 5 αστέρια που κέρδισε στις σημαντικές δοκιμές Euro NCAP. Το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί τις καλύτερες ηλεκτρονικές εφαρμογές για έλεγχο της δυναμικής συμπεριφοράς, που εγγυώνται τη μέγιστη ασφάλεια και την πρόσφυση του αυτοκινήτου ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες.
Ταυτόχρονα, η Alfa Romeo MiTo προσφέρει επίσης και κορυφαία παθητική ασφάλεια, όπως αποδεικνύουν οι 7 στάνταρ αερόσακοι (οι δύο είναι πολλαπλών σταδίων), οι ζώνες ασφαλείας τριών σημείων με προεντατήρες και περιοριστές φορτίου, το σύστημα ενεργών προσκέφαλων στα μπροστινά καθίσματα, οι 5 προειδοποιητικές λυχνίες που πληροφορούν τον οδηγό αν όλοι οι επιβάτες φορούν τις ζώνες τους και τα πίσω φώτα LED που κάνουν το αυτοκίνητο καλύτερα ορατό από τους άλλους οδηγούς.

Εκδόσεις
Οι εκδόσεις εξοπλισμού εξακολουθούν να είναι οι Progression, Distinictive, SBK και QV, με διαφοροποιήσεις στα επιμέρους στοιχεία εξοπλισμού κατά περίπτωση σε σχέση με τις αντίστοιχες εκδόσεις του προηγούμενου Model Year. Τέλος προσφέρονται τα πακέτα εξοπλισμού Sport 17'' & Comfort. Το πρώτο περιλαμβάνει πίσω σκούρα κρύσταλλα, προβολείς ομίχλης, πίσω σπορ προφυλακτήρα, πίνακα οργάνων με λευκό φωτισμό και ζάντες αλουμινίου 17'', και όλα αυτά με προτεινόμενη λιανική τιμή €785. Το πακέτο Comfort περιλαμβάνει αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, cruise control, υποβραχιόνιο καθίσματος οδηγού, πίσω αισθητήρες στάθμευσης με οπτική ένδειξη, οσφυϊκή ρύθμιση εμπρός καθισμάτων & παροχή 12V στο χώρο αποσκευών.
Στην ελληνική αγορά η τιμή της MiTo MY 2014 ξεκινά από €14.700 (τιμή καταλόγου) και αφορά την έκδοση 1.4 78hp Progression.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ:

Ρίξε μια ματιά και στα παρακάτω posts:

Δημοφιλείς αναρτήσεις