Translate:

Όταν η Vespa ερωτεύτηκε το Segway

Κλασική έμπνευση, σύγχρονη εκτέλεση το Zero scooter
Τραβάνε τα βλέμματα και τα δύο. Η Vespa με τις κλασικές γραμμές της, το Segway με την τεχνολογία του. Και τώρα μια ισπανική εταιρεία πέτυχε την πρώτη «διασταύρωση» των δύο πολύ ιδιαίτερων αυτών διτρόχων.

Το αποτέλεσμα της συνεύρεσης μιας Vespa και ενός Segway ονομάζεται ...
Zero scooter και είναι ένα χειροποίητο ελκυστικό δίτροχο «πατίνι» ντυμένο με την ποδιά, το τιμόνι, το φανάρι και τα φτερά της αυθεντικής Βέσπας.

Βάση φυσικά αποτελεί το Segway, το πρώτο δίτροχο που ισορρόπησε μόνο του και οδηγείται διαισθητικά από τον αναβάτη του. Η Bel & Bel, η εταιρεία με έδρα τη Βαρκελώνη που ευθύνεται για το... γενετικό πείραμα, δηλώνει έτοιμη να παραδώσει τα Zero Scooter σε όποιο χρώμα θέλει ο πελάτης --ή και φινιρισμένα σε όποιο εταιρικό σχέδιο, με εξτρά χρέωση.

Το Zero Scooter αναπτύσσει τελική 20 χαω και η μπαταρία του προσφέρει αυτονομία 25 - 35 χιλιομέτρων, ανάλογα με τη χρήση. Το πρωτότυπο όχημα ζυγίζει 51 κιλά και μπορεί να μεταφέρει μέχρι 180 κιλά φορτίου.

Κάθε τροχός κινείται από έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα 1,34 ίππων (1kW), χάρη στους οποίους μπορεί να σκαρφαλώσει σε ανωφέρεια ως 30 μοίρες ή να περιστραφεί επιτόπια γύρω από τον εαυτό του (κατά 360 μοίρες).

Στην επίσημη παρουσίασή του οι σχεδιαστές δήλωσαν πως η εκμάθηση της χρήσης του είναι ευκολότερη από ενός Segway, επειδή δεν γέρνει όπως εκείνο μπρος / πίσω, ούτε δεξιά / αριστερά και δεν κινείται για να ισορροπήσει, όταν ανεβαίνει κανείς επάνω. Είναι φιλικό προς το περιβάλλον, σχεδόν απόλυτα αθόρυβο και η κολώνα του τιμονιού ρυθμίζεται ως προς το ύψος.

Το Zero scooter κατασκευάζεται από την εταιρεία Maxihobby. Οι ιδιαίτερες παραγγελίες απαιτούν 6 περίπου εβδομάδες για την ολοκλήρωσή τους και η τιμή του είναι 2.995 ευρώ.




Πηγή: Newsbeast.gr


ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ:

Ρίξε μια ματιά και στα παρακάτω posts:

Δημοφιλείς αναρτήσεις