Translate:

«Καθαρό» υβριδικό λεωφορείο made in Greece

Πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο ΕΜΠ ειδική ημερίδα για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του ερευνητικού έργου «Ανάπτυξη και Δοκιμαστική Λειτουργία Καινοτόμου Υβριδικού Οχήματος Μεταφοράς Προσωπικού Μηδενικής Εκπομπής Ρύπων». Στο σχετικό ερευνητικό...
πρόγραμμα συμμετέχει το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων, Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ) του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και οι εταιρείες ΕΛΒΟ ΑΒΕ, Miltech AΕ, Tropical AE και OPUS AE.

Στην ημερίδα παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα του έργου και έγινε επίδειξη του ηλεκτροκίνητου οχήματος μεταφοράς προσωπικού που προέκυψε από τη μετατροπή συμβατικού με σύστημα ηλεκτρικής κίνησης σχεδιασμένο και κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από τους συμμετέχοντες φορείς.

Συγκεκριμένα, αναπτύχθηκαν υποσυστήματα για τον κινητήρα, τον έλεγχο και την τροφοδοσία του οχήματος, τα οποία συναρμολογήθηκαν σε υφιστάμενο αμάξωμα. Το τελικό όχημα έχει βάρος 2.950 κιλά και ηλεκτροκινητήρα ισχύος 60 kW (82 ίππων), μπορεί να κινηθεί με μέγιστη ταχύτητα 80 χλμ./ώρα και η αυτονομία του σε κυκλοφοριακές συνθήκες πόλης μπορεί να ανέλθει σε 75 χιλιόμετρα. Η παραχθείσα τεχνογνωσία καταγράφηκε σε Οδηγό Μετατροπής, ώστε να μπορεί να αξιοποιηθεί στην εκπαίδευση εργατικού δυναμικού για τη μετασκευή συμβατικών οχημάτων σε ηλεκτρικά.

Το έργο εντάσσεται στα πλαίσια της δράσης εθνικής εμβέλειας «ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 2009», που υλοποιείται από το Υπουργείο Παιδείας. Η δράση χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα και Επιχειρηματικότητα» (ΕΠΑΝ-ΙΙ), Άξονα Προτεραιότητας (Α.Π.) 1 «Δημιουργία και Αξιοποίηση της Καινοτομίας Υποστηριζόμενης από Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη» και από τα Περιφερειακά Επιχειρησιακά Προγράμματα (ΠΕΠ) στα οποία ανήκουν οι 5 Περιφέρειες μεταβατικής στήριξης του ΕΣΠΑ 2007 – 2013.

Γιάννης Τσιρογιάννης
Πηγή: e-typos.com

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ:

Ρίξε μια ματιά και στα παρακάτω posts:

Δημοφιλείς αναρτήσεις