Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

Αττική οδός: Παράταση στη σύμβαση -Ποιες επεκτάσεις σχεδιάζονται

Αττική οδός: Παράταση στη σύμβαση -Ποιες επεκτάσεις σχεδιάζονται

Στο επίκεντρο ξαναμπαίνουν οι συμφωνίες της Αττικής οδού. Σύμφωνα με πληροφορίες, δύο χρόνια παράταση, δηλαδή έως τον Σεπτέμβριο του 2026, παίρνει η σύμβαση της Αττικής Οδού προκειμένου να ωριμάσουν οι μελέτες για τις επεκτάσεις και τα έργα του προαστιακού.


Ο αστικός αυτοκινητόδρομος είναι το πρώτο οδικό έργο από το οποίο ο υπουργός Υποδομών Χρίστος Σπίρτζης, ξεκίνησε την επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων, επιλογή που όπως έχει δηλώσει η πολιτική ηγεσία αποτελεί μονόδρομο για την επέκταση του φυσικού αντικειμένου των έργων αλλά και για την μείωση των διοδίων στο εθνικό οδικό δίκτυο.


Ο υπουργός Υποδομών έχει ανακοινώσει ότι έχει ήδη ξεκινήσει σχετική συζήτηση με τους παραχωρησιούχους.

Η δυνατότητα πολυετούς επέκτασης των υφιστάμενων συμβάσεων παραχώρησης αφορά όλους τους αυτοκινητόδρομους (Ρίο-Αντίρριο, Αττική Οδό, Ολυμπία Οδό, Ιόνια Οδό, Κεντρική Οδό, Μορέα, Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου) και έχει συσταθεί στο υπουργείο αρμόδια Επιτροπή υπηρεσιακών στελεχών που θα αναλάβει να συντονίσει την προσπάθεια.


Με την Αττική Οδό, όπως έγραψε το newmoney.gr, υπάρχει σχετικό μνημόνιο συνεργασίας που υπογράφτηκε από το περασμένο Γενάρη, με το οποίο η εταιρεία αναλαμβάνει, να εκπονήσει το σύνολο των μελετών. Στα έργα αυτά περιλαμβάνονται η αναβάθμιση των υφιστάμενων ανισόπεδων κόμβων Μεταμόρφωσης και Λεονταρίου της Αττικής Οδού, η επέκταση της ∆υτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Υµηττού στη Ραφήνα, η δηµιουργία σταθµού µετεπιβίβασης στον Σιδηροδροµικό Σταθµό Κορωπίου, η επέκταση του προαστιακού Σιδηροδρόµου στη Ραφήνα και στο Λαύριο, η οδική σύνδεση του Αεροδροµίου µε τη Ραφήνα καθώς και αναβάθµιση του οδικού άξονα Σταυρού-Λαυρίου.

Ο υπουργός Υποδομών προκρίνει το συγκεκριμένο μοντέλο για να γίνουν νέα έργα,υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για μια «ευρωπαϊκή πατέντα» που ενστερνίστηκαν στη Γαλλία και στη Ιταλία με επιτυχία, σχεδιάζοντας ένα ενιαίο σχέδιο επεκτάσεων των παραχωρήσεων, στο οποίο συμμετείχαν όλοι οι ενδιαφερόμενο