Προσαρμοσμένη αναζήτηση
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας πατώντας εδώ>>

38η Ανάβαση Πορταριάς: Οι «κατακτητές» του Πηλίου

38η Ανάβαση Πορταριάς: Οι «κατακτητές» του Πηλίου

Το «βουνό των Κενταύρων» υποδέχθηκε -στη μοναδική ατμόσφαιρα που δημιούργησαν και φέτος οι χιλιάδες θεατές της 38ης Ανάβασης Πορταριάς- τον 5ο γύρο του Valvoline Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων 2018, τον οποίο κέρδισαν οι Μίλτος, Λεωνίδας και Πάνος Κύρκος (στο Ενιαίο και σtις κατηγορίες Α και Ν αντίστοιχα), ο Σπύρος Βοργιάς (κατηγορία Ε), ο Κώστας Πατσουρέας (Formula Saloon), καθώς και ο Ευάγγελος Γεωργούλας στα Ιστορικά.


Από τις πρώτες δοκιμές του Σαββάτου μέχρι την απονομή των επάθλων των νικητών το απόγευμα της Κυριακής στην πανέμορφη πλατεία της Πορταριάς, όλα κύλησαν ομαλά - και οι θεατές απόλαυσαν στα 3,1 χιλιόμετρα της διαδρομής, με ηλιόλουστο καιρό, ορισμένες από τις κορυφαίες και πιο εντυπωσιακές συμμετοχές του φετινού θεσμού. Μάλιστα, σε δύο σημεία της διαδρομής είχε τοποθετηθεί καινούρια άσφαλτος, που πρόσφερε ιδιαίτερα υψηλή πρόσφυση, επιτρέποντας στους αγωνιζόμενους να κινηθούν ακόμα ταχύτερα.

Για μία ακόμη φορά οι πιο συναρπαστικές αναμετρήσεις έγιναν για το Πρωτάθλημα ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda, με τα Fabia 1.2. Κάθε σκέλος της Ανάβασης μετρούσε και ως διαφορετικός αγώνας, ως 7ος και 8ος γύρος, του θεσμού. Και στις δύο Αναβάσεις ο Μίλτος Κύρκος έκανε ένα μεγάλο βήμα για τον τίτλο κερδίζοντας με διαφορά σχεδόν ενός δευτερολέπτου από τον Γιάννη Χαραλαμπόπουλο - ο οποίος, όμως, βγήκε νικητής της μάχης των Νέων. Στη μάχη αυτή, οι πέντε οδηγοί πίσω από τον Κύρκο βρέθηκαν μέσα σε 6 δέκατα στο α' σκέλος, και σε ένα δευτερόλεπτο στο β' σκέλος!

Στις κατηγορίες Α και Ν επίσης κυριάρχησε η οικογένεια Κύρκου. Τόσο ο Πάνος Κύρκος με το Mitsubishi Lancer EvoIX όσο και ο Λεωνίδας Κύρκος με το Ford Escort RS Cosworth κέρδισαν και τα δύο σκέλη, και μαζί τη Γενική, των δύο κατηγοριών αντίστοιχα. Στη Ν τον ακολούθησε ο Κωνσταντίνος Καραθανάσης, που βγήκε νικητής της μάχης των δύο Honda Civic Type R με τον Γιάννη Φωτεινέλλη. Τέταρτος ήταν ο Διονύσης Γιαννούλης, νικητής της Ν2 με το Peugeot 106 S16.

Αντίστοιχα, στην Α ο Παναγιώτης Λίωρης (Ford Escort RS Cosworth) και ο Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer EvoIII) κέρδισαν από ένα σκέλος, αλλά τελικώς επικράτησε ο Λιώρης με διαφορά μικρότερη του δευτερολέπτου. Πίσω από τον τέταρτο Αλέξανδρο Τσιόγκα (Peugeot 106 S16 / A7), o Βασίλης Μπατζάνος ήταν εκείνος που κέρδισε την πολυπληθή μάχη της Α6, με το Citroen Saxo VTS του. Τέλος, πρώτος στην Α5 αναδείχθηκε ο Άγγελος Μπατσίλας (Suzuki Swift 1300).

Στην Κατηγορία Ε, τώρα, ήταν σειρά του Σπύρου Βοργιά (Peugeot 106 S16) να βγει νικητής της εντυπωσιακής του αναμέτρησης με τον Τρύφωνα Χασάπη (Citroen AX Sport 1.6). Στο πρώτο ανέβασμα ο Χασάπης ήταν 13 εκατοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος, όμως στο δεύτερο ο Βοργιάς ανέβηκε 1,2 δευτ. ταχύτερα, για να κερδίσει αυτή τη μεγάλη μονομαχία των δύο οδηγών από την Τρίπολη. Ο Βοργιάς κέρδισε την Ε ως 2 λίτρα και την Ε10, ενώ ο Χασάπης ήταν ο επιμέρους νικητής της Ε11.

Η Formula Saloon, τώρα, επεφύλασσε ένα ακόμα πρωτόγνωρο εντυπωσιακό αυτοκίνητο του Μάριου Ηλιόπουλου - το νέο Ford Focus ST170, προδιαγραφών WRC. Ο πρωταθλητής ξεκίνησε με μια άτυχη στιγμή στο πρώτο σκέλος των δοκιμών, που του κόστισε χρόνο προετοιμασίας, αλλά η ομάδα του κατάφερε να κάνει τις απαραίτητες επιδιορθώσεις μέχρι την εκκίνηση του αγώνα. Αυτό, φυσικά, δεν στερεί τίποτα από την άξια νίκη του Κώστα Πατσουρέα (Mitsubishi Lancer EvoIX), που ήταν 2,5” ταχύτερος του Μ. Ηλιόπουλου στο πρώτο ανέβασμα, και μόνο δύο δέκατα πιο αργός στο δεύτερο. Ο Κώστας Λαζαρίδης με Mitsubishi Lancer EvoVIII κατέκτησε τη δεύτερη θέση της κατηγορίας, ενώ την FST2 κέρδισε ο Κώστας Ζυγογιάννης με Audi A3 1.6 Turbo.

Μετά από το εντυπωσιακό του πέρασμα από το Πήλιο, τώρα το Valvoline Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων ταξιδεύει προς άλλη μια πανέμορφη τοποθεσία, στην περιοχή των Χανίων της Κρήτης - για την Ανάβαση Ομαλού, που θα διεξαχθεί στις 29-30 Σεπτεμβρίου 2018.